FANDOM

Smilodon

Kot szablozębny zwany również Smilodonem i potocznie tygrysem szablozębnym to najstraszniejszy kot zamieszkujący Kamierowo.Waży 300 kilogramów i wygląda jak czołg.Jest wyposażony w potężne przednie łapy,które są bardzo silnie umięśnione i są nawet dłuższe od tylnich.Przednie łapy wyposażone w pazury służą do przytrzymywania ofiary,by do gry mógł wejść kolejny element jego uzbrojenia:Para 25 centymetrowych kłów.Wbija je w tętnice swoich ofiar,a następnie jednym ruchem rozszarpuje gardło.Jest najsilniejszym kamierowskim kotem.Potrafi pokonać nawet swoich większych kuzynów.Występuje przez cały rok ,ale najczęściej można go spotkać zimą.

Co nam daje?

Ząb warty 500$

Kocie mięso

Skóra egzotyczna

Informacje

HP - Jest to bardzo silnie zbudowany kot.Bez wątpienia najwytrzymalszy z przedstawiciel tej rodziny.Do tego dochodzi jego szybkość.Bardzo trudny do upierdolenia.

Damage - Mimo tego że jego kły wyglądają strasznie,to są one delikatne i kot musi uważać aby ich nie uszkodzić.Najbardziej uważaj na jego przednie łapy którymi obezwładnia ofiary.

PD - 2150

Występowanie - Latem tereny otwarte najlepiej z wysoką trawą.Zimą można go spotkać głównie w lasach.

Pospolitość - 14 % | Zima - 35 %